2014. január 29., szerda

Hull a hó, hull a hó

Reggelre ismét hótakaró fedett mindent. Egy jó kis lapátolással indítottam a reggelt. De olyan jól esett! A szomszédokkal vidáman, cseverészve lapátoltuk a havat:) Istenem, de vágytam erre. A társasházban mindenki befelé fordult, ahelyett, hogy kimozdultak volna egy kicsit söprögetni, beszélgetni. Nagy vigyorral jöttem dolgozni.
Ha estére is marad, lehet, hogy egy termosz forralt borral megyek ki az utcára, legyen csak igazi téli, barátságos hangulat:))
Rajtam kívül Ricsó is nagyon élvezi a hópaplant Fel-alá vágtázik benne, mint egy kis bakkecske:)))


4 megjegyzés:

Monika írta...

Milyen jó ötlet ez a termosz forralt bor kínálás!!!!!:)

Monika írta...

Milyen jó ötlet ez a termosz forralt bor kínálás!!!!!:)

Névtelen írta...

Igen, havat lapátolni jó! Előtte nagy csupor forró tea, hogy átmelegítsen...
Ricsi egy felszabadult, remek kutyi!
Brigi

BoGyo írta...

Én is szeretem, gyerekként is rohantam ki, hogy én csinálhassam, pedig nagy udvarunk volt. Ricsi tényleg egy önfeledt kis rosszcsont:)